کد خبر: 187453721
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » تداوم انقلاب اسلامی در حفظ وحدت و همدلی و توسل به روح شهداست
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی برانتخابات استان لرستان، با بیان اینکه مردم و مسئولان باید قدردان جانفشانی شهدا باشند، گفت: عموم مردم و مسئولان با حفظ وحدت وتوسل به روح شهدای عزیز تداوم انقلاب اسلامی را خواستار شوند.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، تیمور سپهوند، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی برانتخابات استان لرستان، امروز(26 تیر) در مراسم غبار روبی گلزار شهدا، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت سالروز تأسيس شوراي نگهبان در 26 تير ماه سال 59، گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد خون پاک شهیدان و رشادت های جانبازان و ایثارگران است.

 

وی با اشاره به اهمیت شورای نگهبان در قانون اساسی، افزود: اگر شوراي نگهبان در قانون اساسي جمهوري اسلامي پيش بيني نمي شد قطعاً نظام اسلامي ما از ارزش هاي انقلاب اسلامي و حضرت امام (ره) امروز فاصله زيادي گرفته بود و فقط پوسته اي از نظام اسلامي در جمهوري اسلامي ايران مشاهده مي شد.

 

سرپرست دفتر نظارت استان در ادامه افزود: مردم ما و ناظرين با توسل به روح شهداي عزيز تداوم انقلاب اسلامي را خواستار شوند و قدردان جانفشاني شهداي انقلاب باشيم.

 

وی با تاکید به اینکه نیابد خود را نسبت به خون شهدا و دستاوردهای خون شهیدان غافل بدانیم، افزود ملت ما و نهادهاي انقلاب اسلامي هميشه به ياد شهداي عزيز بوده و در تداوم راه شهدا لحظه اي غافل نخواهند بود.

 

سپهوند، با بیان اینکه شهداي انقلاب با ايمان و اخلاص و با شهامت و شهادت جان خويش را نثار اسلام نمودند، اذعان داشت: شهدا با الگو گیری از مکتب عاشورایی امام حسین (ع) وفاداري خويش را به قيام امام حسين (عليه الاسلام) و ياران با وفايش اداء نمودند.

 

وی اظهار کرد: شهدا و ایثارگران همچنین به امام زمان عليه الاسلام و نايب بر حقش حضرت امام خامنه اي اعلام نمودند تا پاي جان آماده دفاع از آرمان حضرت امام خميني رحمة ا.. عليه هستند.

 

گفتنی است، در این اعضای شورای نظارت و بازرسی برانتخابات استان لرستان با حضور بر سر قبور شهدا و نثار گل و قرائت فاتحه نسبت به شهداي عزيز اداي احترام شد.

پایان پیام/85

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین